Praktyczne porady SEO w pigułce
Jednym z najpopularniejszych narzędzie do badania linków przychodzących do witryny jest Ahrefs. Wykonuje on szczegółową analizę każdego odnośnika, przedstawiając wyniki w postaci czytelnych i dobrze zorganizowanych wykresów. Działa nie tylko w postaci aplikacji webowej, ale udostępnia również API czy wtyczki, które pozwalają na integrację narzędzia z własnym systemem. Wpływ linków przychodzących na pozycjonowanie stron jest nadal istostny. Wszelki informacje pomniejszające ich znaczenie można określić jako mity SEO.
Jakie informacje jest w stanie udostępnić Ahrefs?
Oczywiście wszystkie powyższe dane są przedstawiane za pomocą raportów, i w ten sposób mogą być również eksportowane. Skonsolidowane dane w postaci raportów ułatwiają pozycjonowanie stron czy zarządzanie klientami. Niestety Ahrefs to dość drogie narzędzie opłacane w postaci abonamentu, ale z pewnością niezbędne dla każdej profesjonalnej agencji SEO.